Zadzwoń i zamów 577 980 730 pn - pt 10:00-18:00
REGULAMIN:
  • WYSYŁKA
    • Wszystkie zamówienia są wysyłane w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.
      W szczególnych wypadkach nadanie przesyłki może się wydłużyć. Zostaną Państwo niezwłocznie o tym poinformowani, a my dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej wysłać Państwu zamówiony towar.
    • Wszystkie przelewy księgujemy do godz. 12:00. Po tej godzinie transakcje są realizowane następnego dania roboczego.
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

  • Formy płatności - zapłaty za zamówienie można dokonać:
    • płatnością gotówką przy odbiorze paczki
    • przelewem bankowym za pomocą konta w bankowości elektronicznej swojego banku na wskazany przez Sprzedawcę w procesie realizacji zamówienia numer konta
    • płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim): Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z ORANGE (mBank), Płacę z IKO, Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Crédit Agricole przelew online (Credit Agricole Bank Polski), Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), DB Transfer (Deutshe Bank PBC S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), Deutsche Bank Polska S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Plus Bank S.A., Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.)
    • płatnością online za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic
    • Pałtności online obsługuje firma eCard S.A.

  • ZWROTY I REKLAMACJE
    • Klient może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
    • Zakupiony towar może być zwrócony jeżeli będzie czysty, pozbawiony zapachu, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć paragon lub inny dowód zakupu.
    • W przypadku reklamacji Sprzedający wyśle Kupującemu na maila etykietę do odesłania towaru (etykietę do paczkomatu lub kurierską).
    • Nieprzyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem.
    • W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy odesłać na adres sprzedającego:
      FIRMA HANDLOWA LAEMI
      ul. Sikorskiego 45/49 (I piętro - nad Pocztą Polską)
      95-015 Głowno
    • Zwrot płatności za towar i wysyłkę rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep.
    • Zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem; W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Kupującego
    • Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.

  • PRAWA AUTORSKIE
    • Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne zawarte na stronach sklepu sprzedawcy www.laemi.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystane bez pisemnej zgody właściciela. Reprodukowanie, odtwarzanie lub modyfikacja materiałów zawartych na stronach sklepu jest zabroniona.
NAJPOPULATNIEJSZE
Swetry
Sukienki
Bluzki
Legginsy
KONTAKT
LAEMI
95-015 Głowno
ul. Sikorskiego 45/49
tel. 577 980 730